Leo Felipelli Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 (edited) En vez de estudiar terminé grabando algunas de mis canciones... así nunca terminaré el Conser... carajo... :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=uA-xoZy2VpQhttps://www.youtube.com/watch?v=TuKcty4Aa58 EDIT: Y este es más humorístico que otra cosa...https://www.youtube.com/watch?v=6JR6L-QSGT0 Edited November 9, 2015 by Leo Felipelli Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.